Jo-on-the-road.reismee.nl

me jane....you tarzan

Twijfelde ik gisteren nog of ik op mijn plekje was in Maleisie, nu weet ik het! De jungle is zo mijn ding. Nog mooier als ooit bij Expeditie Robinson werd getoond! Ik moet het kort houden, mag even gratis gebruik maken van wifi! Blijf hier zeker langer, minimaal een week denk ik en ben komende dagen even van de bewoonde wereld! Egt mijn plekkie en hier wil ik nog niet te snel afscheid van nemen. Marie even een reactie op jou reactie......Tarzan meteen gevonden hier in the jungle....is niet veel voor nodig! Maar hij is het echt, long weavy dark hear....alleen ietwat onverzorgd:-) Niet echt een knappe versie, maar respect hoe die mensen hier leven! Ik vind het geweldig! Hij vangt een vis met zijn handen en heeft al beloofd tijdens het kamperen een vis te vangen en klaar te maken op vuur...hoezo expeditie robinson! Dit is een echte robinson...geen visdraad, geen net...gewoon handjes gebruiken. Morgen eerst een jungletocht, daarna raften en naar een Orang Asli dorp. Zie dit als de Maleisische aboriginals. Leren overleven, vuur maken, blaaspijp schieten etc. Daarna ben ik uitgenodigd op een moslimbruiloft. 3 uur varen de jungle verder in en kan bij de familie blijven slapen. Welke doorsnee toerist maakt zoiets mee! Daarna vanaf dat jungledorp terug trekken en slapen midden in jungle in tenten. Awesome! Echt mijn reis begint excellent. Dit zijn die wereldse ervaringen, die bijna niemand mag en kan ervaren! En no worries een meid uit Peru en uit Spanje gaan ook mee, dus trek niet enkel met Tarzan de jungle in! Zijn neef trouwt btw en zo'n moslimbruiloft moet een hele happening zijn! Ben erg benieuwd. Vandaag naar een junglerivier geweest met Tarzan en via lianen t water in geslingerd vanuit een boom. Soort mangrovebank midden in the jungle. Ik laat die kerels hier wat zien!! Topper in boomklimmen en jump...AAAAAHAAAAUUU! Dit zijn nou DIE momenten die ik zoek op reis. GEEN steden maar ervaringen. Heb nog getwijfeld of ik in dit zwaar moslimland wel kon zwemmen in bikine....maar they got used to tourist! Dus laat gaan...eindelijk verfrissing! Natuurlijk raakte ik mijn bovenstukje kwijt na een flinke zwieper en een mega knal in het water.....uhhh.....heb ik weer.....moslim tarzan was even van slag....zou ik ook zijn na zo'n ongelooflijke zwieper door een vrouw:-) Heb ik zelf maar even zo ingevuld met mijn gedachten!!! Haha, sorry was echt enorm lachwekkend...maar tevens beschamend! Lachwekkend...ja zou bijna willen zeggen had je bij mieten zijn...maar laat maar zeer stomme opmerking die de nodige reacrues gaat oproepen! Gebeurd mij weer! Zwemmen bleek ik toch niet onder de knie te hebben...stroming was zo heavy dat ik steeds verder afdreef....maar gelukkig met hulp van Tarzan ben ik niet weet ik veel waar terecht gekomen! HELAAS GEEN FOTOS HIERVAN UPLOADEN...KOMT WEL! TOT NA MIJN MOSLIMWEDDING- EN JUNGLEAVONTUUR!

Reacties

Reacties

.

Live your dreams, forget te past, embrace the future, because your future will give you more dreams.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!